weekend

Sådära nu har jag engelska snart men hinner me ett inlägg, I helgen så har dety varit natt gäster :) trevligt värre.
Fredagen blev me johanna, vi kollade på filmer tills halv 4 eller nått o den ena var Låt den rätte komma in och mina åsikter om den filmen var att den var fett psyko ja mådde verkligen inte bra efter den filmen :S.
På lördagen så blev det linn som sover över och det blev KRIG. På söndagen så blev det ligga i sängen ett jävla tag men sen så blev det att vi fick kliva upp o så drog vi ner till centrumen och jag solade o linn tittade på, resultatet blev rova i ansiktet och lite brun på resten av kroppen. Mormor klippte mitt hår och jag skulle göra slingor men hon hade inte tillräckligt me färg men jag blev nöjd me klippningen. Dans senare och sen sov ja över hos mormor.

Så det vlev en väldigt lyckad helg :D

Puss/ 'Petra  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0