söndags kväll

Nu deppar jag som Petra att lovet är över. Usch ! aja nu sitter jag med gitarren i handen och försöker hitta på en låt till musiken ! men idag har jag varit i min syrras nya lägenhet. den va jätte fin och stor , öppen. Hon flytta inte så långt utan till större. Sen kom henne vänner och vi titta på massa foton, super kul :) åt god mat som syrran laga och storhandla.
Kul att det är några som läser bloggen :):)):) kommentera gärna inlägg det är jätte kul !


Här är en tröja från Gina tricot och örhängen från Hm som jag köpte innan kryssningen. Tröjan i svart, snygg med läggings under. Örhägena är våriga/sommriga och va snygga till.
                                                 
           Gina tricot 199 kr                                                                                                          H&m 29 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0