Onsdag

Shenare

Nu kollar jag på lie to me på 4:an, de e fett coolt att man kan kolla när man jluger o grejs.
Idag har de varit en helt okej dag, de braiga va att vår spanska lärare va sjuk så vi gjorde tup nada :). Efter skolan så rushade ja till dansen o när ja kom hem så va ja fett svettig så de blev ett riktigt pass fast de va roligt. efter serien ska ja göra iordning min "matsäck" som jag ska ha till i morgon då vi, många tjejer i klassen, ska åka skridskor. Det är min första gång på typ två år elr nått.

Men ja ska klappa ihop laptopen nu o återgå till tv:n



// Petra


Kommentarer
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

hejsan!

man får tacka så jätte mycket.

ja jag kanske kan hjälpa dig om jag får tid nån dag.

kram

2009-03-04 @ 23:01:21
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Jocke

Vad vill du ha fixat?

2009-03-05 @ 15:14:40
URL: http://jsblogg.webb.se
Postat av: en ägare av lpchic

Vill ha ny header

2009-03-05 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0