Onsdag

nemen tjenare allihopa!

Nu ska ja snart hoppa in i duschen o sen ska ja kolla på tv, idag har det som sagt var varit nationella prov i engelska och det gick väl helt okej för mej (man kan ju hoppas). Man slutade så tidigt att jag och linn åkte till globen och kollade runt i affärer. Men sen blev dt tillbaka till skolan, det är profildag så de va sång o dans. efter de så åkte jag hem och dansade ännu mera hehe.

Snart är påsken hära och då blir de mkt fjädrar o godis, som vanligt. Jag har inte bestämmt nått förutom att jag och linn kanske ska åka till london men ja har inte frågat min mamma än och de kostar ju massor av pengar men vi får väl se.



Puss/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0