Nya köp

sholahoppsan

Nu är jag både mätt och belåten :) Idag så vare skola först, ida så är det den näst senaste dagen, kvart över 4 så när man kmr hem så är man rätt trött och idag var inget undantag. Efter hemfärden så mötte jag min syrra i centrum o så köpte vi high school musical på dvd och samtidigt så såg jag att det var REA på den 4:e boken av Stephenie myer, Så länge vi båda andas. :D
Fatta va glad jag blev så jag lånade pengar av mamma så jag kunde köpa den.
Asså jag är verkligen inte bra med att hålla i pengar, de är verkligen borta typ efter en elr två veckor (inte bra). När jag var mindre så ägde jag på att spara men nu så suger jag på de :S så nu äre typ halva månaden kvar o ja e typ pank!!

  

 



Hälsningar petra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0