Ny vecka

Nu dricker jag Ramlösa mango som är jätte god och så lyssnar jag på Lady gaga. Trött efter helgen så klart då jag va på bio och med vänner. Såg bedtimestories som va helt ok. Idag så ska jag fixa klart min låt till musiken och titta på massor av tv haha. Några vänner till mig ringde Tele fiket som är en dateing linje med massa pervos och ´vi satt i ett grupp rum ringde och hitta på massa grejer jag har inte skrattat så mycket på länge , det behövde jag :)
skriver mer ikväll puss / Linn


En söt topp från Lindex 149 kr (måste köpas)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah det är min topp !!!!

2009-03-09 @ 20:56:46
URL: http://natalikarlsson.blogg.se/
Postat av: Lpchic

i know :) den är så himla söt !

2009-03-10 @ 09:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0