Trött

Hello, asså nu läser jag min bok, Ljudet av ditt hjärta men när jag egentligen behöver plugga no :(
Men jag suger verkligen på att ta ansvar med att plugga. aja idag har ja iaf varit i skolan o på rasten satt jag, linn och Michaela i ett grupprum och spelade lite kort det var mysit, sen så åkte jag hem och när jag kom hem så var det första jag gjorde var att hitta nått att äta för jag hade inte ätit nån j*vla mat i skolan för att maten dära är verkligen skit äcklig.
men sen fastnade jag vid min bok så nu ska jag kolla lite på no:n. Imorgon ska jag och syrran vara "barnvakt" åt anton så det blir god mat och sen blir det my me dipp framför en bra film så det ska bli mysigt :)

Ciao // P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0