Torsdag

Hejsan svejsan !

Idag hade vi gumpa och då körde vi nån kull/killerball och sen ska jag och linn på någon lektion göra vad vi vill liksom typ vara lärare för en lektion hehe. (kommer då inte at gå bra).
det var rätt segt idag, men efter vi slutade så åkte jag Louise och Emilotte till String och fikade ett tag sen hade jag och loisan sällis hem. och nu är jag fett trött jag har liksom inte vant mej än med skoltiderna men men.
Igår såg jag på en dokumentär om  anaroxi på 4:an med mamma medans vi drack te så jag somnade runt 1. nu ska jag kolla lite mera på datan och sen ska jag se om jag orkar göra frans manekyr på mej :). Gu va skönt att det är fredag imorgon jippi då blir det godis time.

Ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0