Stan...

Heej !!!

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, den här veckan har varit rätt nice :P

i onsdags så dansade jag efter skolan och sen så gick ja hem o bakade en liten sockert kaka, kännde verkligen för de.
Och sen idag så var det skola o de känndes verkligen som freda ida men det var ju bara torsda, ja hade matte prov ida o de gick bra tror ja (hoppas iaf), osså har ja tränings verk i armarna för vi gjorde typ karate på jumpan idag, jobbit o tråkit. Efter skolan så åkte jag och Linn Pinn till ringen först och så köpte jag en ny piercing, brun guldaktig.
Jag köpte oxå skor men ja ska läämna tbx de i morrn för ja tyckte nog inte riktigt att de var värda priset de va ju liksom inte äns äkta skin. Men i morrn så är det fredag på riktigt och då ska jag vara me frida på kvällen/eftermiddan.

här kommer bilder från ons o ida.
 
 från geek till skönhet... till uppäten

Ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0