plugg...

hejsan, nu har jag tagit lite paus i pluggandet, det är så jävla mycket man ska ha med på no:n och jag har verkligen inte kommit långt :S
aja, men ja längtar verkligen till klockan blir 9 för då är det säsångs start på andra avenyn som jag följer så flitigt. men jag ska nog börja läsa på min bok, ljudet av ditt hjärta men sen efter andra avenyn så måste ja fortsätta plugga. idag var jag på kulturamas gymnasium och kollade på de som hade musik och dans. och jag måste bara säga att musikerna var bra men INTE dansarna de var till och med dåligare än våran dans i skolan.

Men nu ska jag dra och vänta på att klockan blir 9 hehe.


Ciao // P


Kommentarer
Postat av: Caroline

kommentera gärna vilken design du tycker vi ska ha i våran blogg ;) <33

2009-01-15 @ 15:52:14
URL: http://chillargalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0