mys söndag

Idag vakna jag utav min grannes hund skällandes utan för fönstret. jag snoozade i en halvtimme. Sen blev det en varm kopp choklad och mysig filt framför tv. Jag titta på dem sista avsnitten av " the beauty and the geek". Det var jätte roligt haha gud va man skratta. Sen så kom pappa över vi snacka lite och han hjälpte mig med plugg. Har precis ätit och satte mig vid datan.

Min data eller (mammas data) min är trasig, låter jätte mycket den surrar hela tiden jag blir galen !
Idag äre söndag och man tänker helatiden på att de är måndag i morn ocha tt man ska till skolan så hela söndagen går ut att bara deppa ibland. Detta va en sån söndag ! Aja nu ska jag måla naglarna och lyssna på musik.   Ciao /L                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0