Måndag

Hellu

Nu e de nog dags att göra sej i ordning, de har ju varit skola ida som vanligt och de va helt okej bara lite segt.
När jag kom hem så va ja jätte slö så ja har typ bara chillat men nu har ja bestämmt grejer ja ska göra i veckan.

Onsdag: efter skolan så börjar dansen (den e efterlängtad) de e aerobic.

Torsdag: ska ja o linn kanske åka till stan o ja ska köpa piercing o skor (om ja hittar några).

Fredag: ska jag, johanna, carro o emma åka till heron o kolla på biopremiären av I taket lyser stjärnorna och jag har självklart läst boken hehe. Jag tror att den kommer att vara jätte bra, o sen ska vi åka hem till johanna o sova dära så de blir ju nära till ej sen (bara 5 våningar upp).
men nu så måste ja krypa ner i sängen o försöka sova :D.

  
Längtar verkligen till sommaren o brunheten.

Ciao // P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0