lördag & fredag

Shenare

asså ja e så jävla trött på att jag hela tiden vaknar tidit :S att jag inte kan sova till iaf 11 elr nått.
Aja, nu äre lördag "morgon" och idag ska ja först på Eriksdals skolans öppet hus o träffa folk o sen ska vi dra till Klara södra o kolla in de gymnasiet. Sen ska ja hem o på kvällen blir de ju bio för hela slanten o där kanske jag oxå träffar Emiplottan, nicole o louise :P.
 
Igår var de fredag o då först på morgonen så gjorde vi på HK:n semlor o sen tog jag hem för att göra klart min väska på slöjden, vi får se om den blir bra. på kvällen va ja me frida o vi hade de fett nice, vi snackade o åt sockervadd så att man blev alldeless blå i hela munnen hehe.
Jag gick oxå ner till centrumet igår för att btya mina skor som ja köpte i torsdags så ja hittade 100 spänn billigare skor och de är oxå gjort av skin så de e ju bättre kvalitet än de förra som var typ plast :D men nu måste jag hinna duscha,sminka mej o gå ber till centrum.

Pics:

     

Ciao // P

Kommentarer
Postat av: Frida

haha de va ju fett kul (A)

2009-01-31 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0