helgen

Hajsan
jag sitter i min säng nu och läser bok, Simon och Sophie jag har nyss börjat läsa den. idag, mondag så var det först skola och sen åkte jag och lojsan till biblan i farsta vi hittade typ 6 böcker om vindkraftoch solceller, det som vi ska göra en uppsats i no:n, som jag inte har börjat med och den ska vara inlämnad på fredag :(
sen har jag oxå köpt den tredje boken, Ljudet av ditt hjärta det är fortsättningen av Twilight. Asså jag är värkligen kär i Twilight och resten av böckerna.

Fredag:
Jag åkte efter skolan hem till linn och där sov jag över till på lördag. vi ringde typ nån linje och där drev vi me killar haha. sen chillade vi och kollade på let´s dance och åt godis. så det var en lugn fredag.

Lördag
jag åkte sen hem och sen skulle familjen minus Anton gå på My fair lady och jag hade förväntat mej värsta sugiga musikalen men den var faktist helt ok. men den bästa var nog Henrik Dorsin som var med, han brukar typ vara med i parlamentet.

Söndag:
Jag vaknade typ vi halv elva och sen kollade jag på tre avsnitt på Veronica mars, som jag äälskar (undrar när 2:ra säsongen börjar). sen träffade jag frida och vi typ snackade och kollade på tv.

ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0