Sega dator

Haj alla asså de va jätte länge sen ja uppdaterade våran sida, sorry för det. Men de e inte mitt fel det har varit min datorladdare som har gått sönder men nu så har ja fixat en ny skärm till min gamla dator, så det är ju bra.
Iaf ja sitter nu framför datorn efter två timmars pulkaåkning med frida, johanna, roila och jag, det blev att vi delade på en pulka och fyra svarta sopsäckar. men det gick ändå efter det så gick vi alla ner till "drevan" och kolla lite på isen, de har aldrig haft en brygga där men nu när vi kom dit så var det en lång brygga ut till vattnet :D
Nu är det åter till allvaret, Jullovet är slut och det är skiit jobbit men man behöver ju bara gå i tre dagar men ändå...
Här kommer en återblick på mitt Jullov

Jag har gjort om mitt rum, köpt kläder på mellandagsrean,  varit me kompisar, köpt en väska, läst New Moon fast på svenska det var andra gången jag har läst den, det är andra boken på Twilght jag ska oxå köpa tredje boken snart. jag har gjort mera men jag orkar inte ta upp allt.
Jag kommer inte att kunna lägga in bilder för att min nuvarande sega dator. Men jag ska iaf kunna skriva ungefär varje dag förhoppningsvis.

Chao // P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0