Länge sen

Go morron
 
Som typ alla vet så har det varit nationella prov i svenska den här veckan och det gick helt okej, jag har oxå dansat, kollat på 8:ornas showcase, varit i stan, mm
Och igår så kom johanna upp till mej o vi snackade (som vanligt), spelade kort o kollade på film. sen när ja höll på att somna så sa hon att hon skulle gå, o sen kollade ja lite till på filmen.
aja idag (lördag) så ska ja vara me frida tror ja, om hon inte hart bestämmt me nån annan, men ja ska iaf gå ner till centrum för att byta min väska mot en loika dan för att den jag har nu e sönder :(
ja ska bli bättre på uppdatering nu.

Så häär liten kan en vindruva vara

den här har jag gjort alldeles själv

 vi var på Gina o kollade lite
linn köpte denna söta klänningen Jag gjorde den här "kjolen" oxå

Ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0