Ny vecka

Hej

Nu är det en ny vecka och har varit så himla trött i sön och idag :S har typ inte fattat elr varit vaken på någon av lektionerna, men men.
Då är det väl en sammanfattning av helgen som gäller då

I lördags så var ja ju på bio o sen drog jag, emma, carro o johanna hem till johannas lägenhet o vi somna typ halv 4 elr nått, o sen på söndag så slappade vi o sen gick jag o johanna upp till mej o stekte pannkakor. sen på kvällen så gick jag och dansade :P fast denna gång på dansen så var det jätte tråkigt tyckte jag men vi hade ju "vikarie" så nästa gång så blir det samma gamla lärare.
O så är det måndag idag och vi slutade sent men sen åkte jag och louise hem o sen gick vi till centrum för att hon skulle köpa grejer till naglarna. så nu sitter jag framför datan o väntar på att något kulit ska hända.
Ajuste sen kom ja på att vi har nationella provet i svenska imorrn o ja kan typ inget fast jag vet ju att man inte kan "öva" till det men iaf. Jag kommer faan att typ sänka mej elr nått :S



    

Just nu sitter jag och äter lite glass (gotti gotti)

Ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0