I´m back

Oj oj oj va länge sen jag skrev i bloggen. Min data har inte fungerat tack vare bredbandet! aja nu är jag tillbaka
det har hänt mycket men jag var på en shopping tur i stan med Jennifer och hitta en super snygg tunika/shorta på Bikbok för 299 kr. Vi tog en fika och träffa lite vänner. Igår var jag på fest med Natali och där hände det mycket !

Nu ska jag dra hem till Petra som jag inte har träffat på evigheter känns det som ! Vi ska nog ner i centrum, ja måste hitta nya jeans och skor. Och på fredag bär det iväg på kryssning ;) Har faktiskt inte varit på det nån gång så det ska blir super kul ! Jag, Petra och mamma ska åka med Birka till Åland nästan hela helgen. Vi kommer uppdatera er med många bilder och mycket snack om resan !

-Ciao / L
linn köpte denna söta klänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0