Håltimme

Nu sitter jag här alldeles ensam i skolan väntar på att vi ska sluta...

Hemma hos linn blev de data, mat o till efterrätt så blev de MYCKET glass o sen sjussade hennes mamma hem mej o så kom ja hem typ halv 11 o sen gjorde jag i ordning mej, kollade jag lite på tv o sen så lyssnade jag på musik till kl 1 o sen så insåg jag att klockan var lite mycket så ja tog av mej lurarna o somnade, jag hade lång tid på mej när ja vaknade i morse så ja kollade lite på tv o film :P nice

idag så ska jag hem o sen blir de kaanske så att jag kollar på no:n men de tror ja nog inte fast jag skulle behöva. O sen blir de såklart andra avenyn o så får vi se senare va som händer.


Ciao // P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0