freda o lör

Inte morgon, Nästan dag

Då var det lördamorron, igår var det ju fedagen den 13 o då började ju dagen me att ja tog de chill men sen när ja va påväg ut hittade jag inte mitt åkkort  så ja tog hissen upp o började leta som en galning men hittade de inte o sen ringde louise o sa att hon var påväg till mej för att hjälpa till o leta o säklart när hon kom hit så hittade jag den bakom sängen.

På kvällen var det tjejmidda hemma hos Natalie me några friends fån mej, linn o ellie fick hon bambuörhängen o en topp, de blev massa mat, stor tårta o dans. de va trevligt, ja o linn fick sjuss av mammi sen när ja kom hem så tog ja lite choklad från skafferiet till mitt rum o startade mamma mia sen när ja vaknade nu på morgonen så märkte jag att kag hade somnat me tv:n på o inte borstat tänderna, väldigt mysit haha.
Aja, Idag är det ju alla <3:ans dag o ja hjar ju ingen speciell att fira detta me så de blir familjen men nu så ska ja göra i ordning mej o städa mitt rum för farmor ska låna mitt rum för hon ska sova hära, egentligen bor hon ju i norrköping.
Fler bilder från fredan kmr när ja har hittat min sladd till kameran

Ha en mysig alla hjärtans da :P
Ciao // P                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0