saknar dig

Nu står jag och dunkar musik så grannarna snart kommer och klagar. Men idag har jag varit och storhandlat med mamma på Icamaxi. Det var helt full proppat av folk och alla slet i saker och jag fick huvudvärk men tillslut så kom vi därifrån och käka på troll grillen.
Det är två Iranier som äger stället dem är jätte snälla och hälsar alltid på oss. En är asylsökande och han berättade hur svårt det var att få stanna här. Det får en att undra lite. Men vi åt gott och hälsa glad påsk ( som de inte viste betydde).

Hemma kolla jag på Bolt och tittar på gammla bilder. Det väcker gammla minnen, från min hund. Nessie som är snart 7. Vi har snart sålt henne till hennes uppfödare för vi kan inte behålla henne. Jag har inte träffat min skatt på några månader och nu får jag en tår i ögat. Saknar henne så himla mycket!
Puss Linn


Min prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0