LANDET

hejsaan!

Jag har varit på landet från lör till sön. Det var jävligt kallt dära kan jag säga men pappa som är en fixare, ordnade så att det blev eld i brasan så tillslut blev det riktigt varmt :D.
Innan vi kom till landet så åkte jag och syrran till Tuna park och samtidit var mamma, pappa och Anton och storhandlade. Jag köpte lite julklappar och ett par skor till lilla mej hihi. När jag vaknade idag så var det rätt så fint väder, solen lös så jag fick värsta kicken att jag skulle fota lite fina grejer me min mobilkamera hehe. Innan vi åkte bilen hem så sågade jag en liten gran från våran tomt som jag tänkte ha i mitt lilla rum.
Jag kommer att ha två häcktiska dagar innan julafton.
 

En jätte söt svart kjol från bikbok ( fast den köpte jag inte för att ja ville ha lite pengar kvar till alla andra julklapparna)










MÅNDAG
- jobba hos mormor
- träffa linn för att byta julklappar
- köpa mera julklappa (för jag är inte klar än)
- färga mormors hår
 
TISDAG
- jobba hos mormor
-  kanske träffa frida
- köpa resten av julklapparna ( om jag har ngr kvar)

Ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0