Julshow

hallo!

Jag sitter här i min säng med laptopen i knät. Igår var den sista julshowen ever, skiittråkit menmen :/.
Efter julshowen så pussade och önskade jag alla mina friends GOD JUL sen åkte jag hem me hela familjen. När jag kom hem så var ja as trött men ja o syrran hade tjej snack men när Melina snackade så somnade jag med kläder och smink och allt haha. sen vaknade jag vi kl 9 (på morgonen) och tvättade av mej sminket och borstade tänderna, fett skönt. Idag blir det bara chill för min del jag orkar nog inte göra nått speciellt förutom att fira att jag har fått facking JUL LOV !!! JIPPI. jag har förästen lovat Melina att jag och hon ska göra nått. men vi får väl se vad ja orkar göra :D
Hoppas att jag kan fixa ngr bilder från julshowen...
 Vill ha SNÖÖ annars så blir det ju inte ett riktit jul lov :/



Ciao // P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0