Julafton

hallo dära!!

Nu är alla paket inslagna och jag är jävligt trött men jag ska nog kolla på en film o sen göra mej i ordning för sovdags.
idag var det rätt mkt kunder på mormors salong men när jag hade tid så gjorde jag två inbakade flädor som slutade i mitten. Jag gick en sista sväng i Centrum o köpte en present till mormor och en annan till syrran.
Till middag åt vi gröt som mamma hade gjort, den var god fast jag satte ändå på extra socker (det är alltid gott).
Johanna kom upp hit så nu har vi spelat data spel, chillat, kollat på Anton´s julklapp (fiskar) som jag och Melina köpte idag :D hoppas att han blir glad och senare färgade jag också jag Melinas hår och det blev snyggt.
Nu ska vi se om tomten dyker upp imorrn, jag ska först ta det lungt hemma o sen drar familjen till mormor och därefter hem igen. Så öppnar vi resten av julklapparna hemma. Jag har pyntat min gran som jag har i mitt rum.

Här har vi den nya Harry Potter






så här såg håret ut

Men nu ska ja dra mej, ha en underbar julafton !!!!

Ciao // P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0