tredje advent

Hej

Idag är det trejde advent. Vi är hemma hos petra och myser. Har tittat på film och varit nere i centrum. Jag köpte en ny topp som inte är snygg men måste ha den på julshowen, suck. Sen svulla vi lite på BK (burger king). Personalen hade tomteluvor på sig och såg ut som dem verkligen fick lida. Hemma åt vi tacos, jag åt två och petra en. A ja tillbaka till trejde advent. Man har inte fått någon riktig julkänsla än, ja menar det är julafton om typ 1 ½ vecka det borde va snö snö snö.
I kväll ska jag typ baka tror jag alf, fast är ganska trött. Ska börja dra mig hemmåt om en halv timme. Börjar tidigt i morn och slutar kvart i sex, suck !


Ciao // L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0