Juldagen

Julafon är nu över...
Men de e rätt bra ändå för den var grym. Jag är jätte nöjd med mina paket och reaktionerna från de som fick mina paket :)

först var vi hos mormor och där va hennes gubbe (inte min morfar) vi började me julmaten och där efter så fick vi barn vänta för de vuxna är så sega på att äta upp maten. Men sen så började vi att ge ut våra paket och tillslut så va alla paket öppnade. Jag tror att jag fick allt jag önskade mej och lite till. Idag så ska jag träffa linn och byta lite julklappar som vi inte redan har gjort. Sen ska jag leka med mina julklappar Jippi.
 
       


Kommentarer
Postat av: chillargalet.blogg.se

det låter som att du har haft en jätte bra jul:P

2009-01-01 @ 20:56:35
URL: http://chillargalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0